Rundström Konsult AB
  • Startsida
  • Utbildning
    • Våra utbildningar >
      • Ärenderegistrering - grundkurs
      • Ärenderegistrering i praktiken
      • Arkivlagen i praktiken
      • Att upprätta en dokumenthanteringsplan
      • Bevarande, gallring och hantering av handlingar inom socialtjänsten
      • Personalhandlingar -- offentlighet, sekretess och dokumenthantering
      • Kom igång med att göra en dokumenthanteringsplan/ hanteringsanvisning
      • Utveckla registratorsrollen
      • Allmän handling, offentlighet och sekretess
      • Kursanmälan
    • "Hemma-hos"-utbildning
  • Konsultuppdrag
  • Om oss
  • Kontakt
Vi som arbetar på Rundström konsult AB

​Isabelle Abarca

Picture
Isabelle påbörjade sin karriär som konsult hos Rundström konsult AB under hösten 2017. I augusti 2018 gick hon in som delägare i Rundström konsult AB och tog då över ansvaret för att driva företaget efter att Sirpa Rundström bestämt sig för att gå i pension. Idag är Isabelle ensam ägare av Rundström konsult AB.

Isabelle är i grunden utbildad i beteendevetenskap och ledarskap, men har under åren specialiserats sig inom området offentlig informationshantering, vilket inkluderar lagstiftning och metoder för hantering av allmänna handlingar, offentlighet och sekretess, ärenderegistrering, IT-stöd, digitalisering, administrativa rutiner samt arkiv. Hon har erfarenhet av arbete inom administration och informationshantering hos både statliga och kommunala verksamheter och har innan hon tog tjänsten som konsult arbetat som registrator/administratör, personalsamordnare och handläggare.
 
Idag genomför Isabelle utbildnings- och konsultuppdrag åt statliga och kommunala myndigheter i hela Sverige.

Powered by Create your own unique website with customizable templates.